DSC_2057

Grup de lucru pentru Bucharest Pride

În 2015 Bucharest PRIDE va avea loc între 17 şi 23 mai. Ca în fiecare an, în această săptămâna vrem să aducem vizibilitate pentru subiectele care contează pentru comunitatea LGBT şi să creăm un moment în care comunitatea luptă împreună pentru drepturi egale.
Pentru a ne asigura că PRIDE-ul este al tuturor, că reuşim, cât mai mulţi dintre noi, să rezonam cu discursul, temele şi evenimentele din cadrul sau, ACCEPT lansează un apel de formare al unui grup de lucru pentru organizarea Bucharest PRIDE. Acest grup are ca scop descentralizarea PRIDE-ului şi implicarea mai multor voci din comunitate.
Grupul de lucru va fi compus din 6 persoane şi va funcţiona că un liant între organizatorii PRIDE şi comunitate. Grupul de lucru va organiza cel puţin 3 întâlniri de consultare a comunităţii şi se va asigura că ideile, nevoile şi sugestiile acestora sunt luate în considerare în organizarea festivalului şi marşului. De asemenea, grupul va lucra spre a diversifica tipurile de evenimente, pentru a se asigura că evenimentele şi subiectele alese reflectă diversitatea comunităţii noastre şi că acestea sunt accesibile tuturor.
Oricine este binevenit să se implice în organizarea Bucharest PRIDE ca voluntar, însă cele 6 persoane parte din grupul de lucru vor avea o responsabilitate în plus şi vor trebui să poată să îşi dedice minim 4 ore pe săptămâna pentru a se implică în organizare. Selecţia va fi realizată având în minte nevoia unei palete cât mai largi de identităţi, voci şi experienţe. Încurajăm persoane de toate identităţile să aplice şi să contribuie în organizarea Bucharest PRIDE.
Experienţă anterioară în organizare de evenimente, lucrul în domeniul drepturilor omului sau comunicare va reprezenta un avantaj. Participarea la grupul de lucru nu este remunerată.
Pentru a face parte din grupul de lucru scrie-ne un mail la daniela@acceptromania.ro până pe 4 martie în care să ne spui câteva lucruri despre cine eşti şi de ce vrei să faci parte din această echipa.
Tags: No tags

Comments are closed.